Retur & reklamation
Retur & Reklamation för SJA Elektronikreparatör
Retur & Reklamation för SJA Elektronikreparatör
Vi på SJA Elektronikreparatör strävar efter att du ska vara helt nöjd med våra tjänster och produkter. Om du av någon anledning inte är nöjd, gör vi det enkelt för dig att returnera eller reklamera varor på ett smidigt sätt.
Vi på SJA Elektronikreparatör strävar efter att du ska vara helt nöjd med våra tjänster och produkter. Om du av någon anledning inte är nöjd, gör vi det enkelt för dig att returnera eller reklamera varor på ett smidigt sätt.
Retur
Retur
Returrätt:
Returrätt:
Du har rätt att returnera produkter eller tjänster inom 15 dagar från mottagandet.
Du har rätt att returnera produkter eller tjänster inom 15 dagar från mottagandet.
Villkor:
Villkor:
Produkterna ska vara i ursprungligt skick och oanvända samt returneras i sin originalförpackning.
Produkterna ska vara i ursprungligt skick och oanvända samt returneras i sin originalförpackning.
Så här returnerar du:
Så här returnerar du:
Kontakta oss via telefon på 0533 761 769 eller e-post på Salim.Jamal@post.com för att påbörja returprocessen. Efter godkännande skickar vi dig instruktioner för retur.
Kontakta oss via telefon på 0533 761 769 eller e-post på Salim.Jamal@post.com för att påbörja returprocessen. Efter godkännande skickar vi dig instruktioner för retur.
Returkostnad:
Returkostnad:
Kunden står för returkostnaden, såvida inte returen beror på ett fel från vår sida (t.ex. fel produkt eller skada).
Kunden står för returkostnaden, såvida inte returen beror på ett fel från vår sida (t.ex. fel produkt eller skada).
Reklamation
Reklamation
Reklamationsrätt:
Reklamationsrätt:
Om du upptäcker något fel på en produkt som reparerats eller köpts från SJA Elektronikreparatör kan du reklamera den inom 30 dagar för reparerade produkter och inom 60 dagar för köpta varor från mottagandet. Observera att det kommer att finnas ytterligare information om retur eller reklamation angiven på kvittot/fakturan. I särskilda fall eller andra överenskommelser kommer det att stå på fakturan.
Om du upptäcker något fel på en produkt som reparerats eller köpts från SJA Elektronikreparatör kan du reklamera den inom 30 dagar för reparerade produkter och inom 60 dagar för köpta varor från mottagandet. Observera att det kommer att finnas ytterligare information om retur eller reklamation angiven på kvittot/fakturan. I särskilda fall eller andra överenskommelser kommer det att stå på fakturan.
Så här reklamerar du:
Så här reklamerar du:
Skicka en detaljerad beskrivning av problemet tillsammans med bilder till Salim.Jamal@post.com. Vi behandlar din reklamation så snart som möjligt. Du kan också kontakta mig på telefonnummer 0533 761 769.
Skicka en detaljerad beskrivning av problemet tillsammans med bilder till Salim.Jamal@post.com. Vi behandlar din reklamation så snart som möjligt. Du kan också kontakta mig på telefonnummer 0533 761 769.
Åtgärder:
Åtgärder:
Om felet bekräftas kommer vi att åtgärda produkten kostnadsfritt, byta ut den eller erbjuda återbetalning beroende på situationen.
Om felet bekräftas kommer vi att åtgärda produkten kostnadsfritt, byta ut den eller erbjuda återbetalning beroende på situationen.